نتیجه های گذشته
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
تمامی مناطق

اطلاعات تماس بیمارستان امام خمینی (ره)

تهران، انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب؛ مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره)

موقعیت مکانی
از قسمت زیر نوبت بگیرید
متاسفانه هیچ نتیجه ای یافت نشد
متاسفانه هیچ کلینیکی برای ایشان در نظر گرفته نشده است
تمامی نوبت های حضوری ، در این بازه زمانی پر می باشد

درباره بیمارستان امام خمینی (ره)

نام مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برای هر هم وطن ایرانی مترادف با محلی است که ملجاء و مأمن همه دردمندان بیماری است که در هیچ جای دیگر کشور پذیرش نمی گیرند. این مرکز در قلب تهران واقع و با دسترسی های مناسب از طریق بزرگراه چمران و بلوار کشاورز محل مراجعه بیماران تهرانی و شهرستانی است. فارغ التحصیلان دوره های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی این مرکز که در هر سال بالغ بر چندصد نفر هستند به اقصی نقاط کشور عزیمت می کنند و بیماران پیچیده را به اساتید مبرز و دانشمند مجتمع ارجاع می دهند.

چهار مرکز عمده این مجتمع، بیمارستانهای امام خمینی(ره) با بیش از ۶۰۰ تخت، ولی عصر(عج) با بیش از ۳۵۰ تخت و انستیتو کانسر با بیش از ۲۰۰ تخت بستری و مرکز مجهز تصویربرداری، که در مجموعه بناهای مجتمع بیمارستانی، بیمارستان امام خمینی(ره)ساختمان اصلی و اولین بنایی است که تاسیس گردید و  به همراه چندین مرکز تحقیقاتی شامل مرکز تحقیقات بیماریهای مغز و اعصاب،مرکز تحقیقات ایدز،مرکز تحقیقات سرطان، مرکز تحقیقات ضایعات نخاعی، مرکز تحقیقات تغذیه با شیر مادر، مرکز تحقیقات بهداشت باروری،مرکز تحقیقات مادر، جنین و نوزاد،مرکز تحقیقات سرطان بیماریهای دستگاه تناسلی – ادراری، مرکز تحقیقات رادیولوژی تهاجمی،مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی پزشکی، بانک اعضا و فرآورده های پیوندی همه در این مجموعه جای گرفته اند.

این مجتمع در برنامه پنج ساله آینده اش توسعه زیر ساختهای ارائه خدمت در قالب دو پروژه ساخت بیمارستان جدید و مجهز، یکی برای انستیتو کانسر با ۵۴۰ تختخواب و دیگری جایگزین بیمارستانهای امام و ولی عصر با ۸۵۰ تخت خواب را در دست اجرا دارد. علی رغم محدودیت های ایجاد شده در اثر این ساخت و سازها، مجموعه مدیران مجتمع با همکاری کارکنان دلسوز آن شرائط ارائه خدمت صادقانه با محوریت رضایت مراجعین و بیماران را با وسواس بسیار مد نظر قرار داده و با تدابیر ویژه که استفاده از فضاهای موجود و ایجاد فضاهای موقت برای خدمت رسانی بهتر است تلاش می نمایند که کیفیت خدمات، نه تنها کاهش نیابند، بلکه با تأکید بر اصول حاکمیت خدمات بالینی و جلب رضایتمندی بیماران و استقرار استانداردهای اعتباربخشی ملی و اصول ایمنی بیمار که بتدریج در تمامی بدنه کارکنان جاری می شود، فضایی را فراهم آورند که مراجعین محترم دغدغه های جانبی نداشته و تنها نگرانی شان بهبود آلام و بیماریشان باشد.

 
اطلاعات نوبت درخواستی

آیا نوبت پذیرش در روز در تاریخ ساعت برای شما ثبت شود؟

لطفا در صورتی که علائمی مانند تب، سرفه یا سابقه تماس با فرد مبتلا به کرونا طی دو هفته اخیر داشته اید از مراجعه به مطب خودداری کنید. در هنگام مراجعه حتما از ماسک استفاده کنید و جز در موارد ضروری بدون همراه مراجعه نمایید. با تشکر

بدون اتلاف وقت و به جای مراجعه به مطب، تلفنی و یا به صورت چت با پزشک متخصص گفتگو کنید.

پزشکان متخصص پوست و مو
+3
پزشکان متخصص زنان و زایمان
+3
پزشکان متخصص اورولوژی
+3
و صد ها پزشک و متخصص دیگر ...
letter
۱۰۰٪ حفظ
حریم شخصی
speed
پاسخگویی
سریع پزشک
money
تضمین
بازگشت وجه
go consult
%50 تخفیف اولین مشاوره
FST-50